Lombikunk története

Lombikunk története

Márc. 30. vérvétel és UH - 20 tüsző :)

2017. április 03. - SusyT

Kedves lányok!

Ma is korán keltünk, hogy 7-re leérjünk a Kaáliba. Hiába mi érkeztünk először, megint csak másodiknak jutottunk be. Amíg mosdóba mentünk, és kijöttünk, újabb 7-9 fő várt már a recepciónál. Elég gyorsan sorra kerültünk, és mentem is fel vérvételre. A főnővér (lányokkal Pocahontasnak hívjuk) megint sikeresen szétszúrta a vérámat, és be is lilultam.. 8-ra behívtak hüvelytisztaságira, egy nővérke megoldotta a kenetvételt, majd felküldtek az emeletre.

Közben megkaptam az új árlistát (2017-es), és meglepett, hogy a fizetős lombik ára 350.000 Ft-ra emelkedett, úgy emlékeztem, hogy jóval olcsóbb volt múlt évben..

Vérvétel után üldögéltünk fent, ismét Anettel beszélgettem, és drukkoltunk, hogy tudják folytatni, mert reménytelennek tűnt az ügyük, de bíztam benne, hogy szerencsés időszak következik, mert már túl sok volt a múltbéli "bukta".

10.30 után behívtak az ultrahangra, 5-ik stimus napon 6 mm méhnyálkahártya, jobb oldalt 7 tüsző (majdnem mind 9 mm-es, csak 1 volt 6 mm), bal oldalt 12-13 tüsző látható (a legtöbb 9 mm-es, csak 2 volt 7-8 mm). Összesen 20 tüszőt találtak, ebből - ha jól láttam - csak 17-et írtak be, gondolom a kicsik nem annyira számítanak.

A doki elégedettnek tűnt a tüszők számát illetően. Meg is említette, hogy ezzel, hogy ilyen sok "tüszőt hozott nekem", kicsit emelte az esélyeit. Kérdeztem, hogy a hormonvérvétel jó lett-e? Mondta, hogy igen, ne agyaljak ezen, engedjem el magam. Megmutattam neki a tegnap levett 112-es D-vitamin szintet és a 1,39 TSH értéket, amiket a Centrumlabnál csináltattam, mondta, hogy mindegyik tökéletes. Arra is kitért viszont, hogy a megfelelő PH érték elérése és valami baci kihajtása miatt javasol egy hüvelykrémet, amit napi szinten este kell felhelyezni, hogy beültire már jó állapotok legyenek odabent. Közben azon járt az agyam, hogy a kézfejemen és a mutató ujjaimnál kijött vízhólyag szerű, viszkető hólyagocskáknak a hormonkezeléshez, vagy tényleg a mosogatószer- és mosószer allergiához van-e köze, de mivel az orvos sietett, ezzel nem akartam fárasztani. Kenem tovább a krémmel, amit a patikában allergiára és viszketésre kevertek ki. Tegnap délután a háziorvos azt mondta, hogy szerinte mosószer allergia lehet, mivel csak a kezeimen jött ki. Viszont érdekes egybeesés, hogy mindig lombik időszakában kezdődik ez a fura, viszkető pöttyburjánzás. Nem szép és iszonyúan viszket is, és olyan göcsörtös tapintású lesz így a kezem, és egész éjjel vakargatnom kell, alig tudok aludni.

A szokásos napi 2 x 150 Pergoverist kiegészítette 3 napig plusz 1-1 Cetrotiddel. Érdekes beszélgetésbe kezdtünk az orvossal. Kérdezte, hogy szerintem mennyi ideig kell feküdni beültetés után? Mondtam, hogy a BMC-ben 1-3 napot javasolnak, de szerintem 1 nap is elég. Erre megszólal: Kedves hölgyem! A beültetés után bőven elég fél óra, mivel a méhnek keringésre van szüksége, és azzal, hogy sokat fekszik, 25%-kal csökkenti a megtapadás és a terhesség esélyét. Látja, ezért nem szeretem, ha a különböző lombikos csoportokban egymást "okosítják" a tagok. Ha jót akar magának, akkor nem olvasgatja ezeket a csoportokat, inkább olvasson Márait, vagy bármilyen lélekemelő szépirodalmat, vagy sétáljon a természetben! Vagy hallgasson lágy zenét, vagy nézzen olyan filmet, ami lelkileg feltölti. És kerülje a stresszt, ne dolgozzon, ha nem muszáj - abban az esetben legalábbis, ha nagyon stresszes a munkája. Végtelen nyugalom lett bennem, ahogy hallgattam a dokit. Bízok benne és hiszek neki. Remélem Ő a mi "varázslónk". <3

11 körül már a patikában voltunk, ahol most 91.000 Ft-ot hagytunk (előzőleg 55.000 volt a pár Pergoveris). Ilyen korán még nem végeztünk. Párom nagyon boldog volt, hogy 14 óra előtt már otthon leszünk. Még beugrottunk hazafelé a TESCO-ba, mert nem volt semmi otthon a hétvégi főzéshez.

Párommal útközben mókáztunk, mondtam neki, hogy most nagyon boldog vagyok! Erre kicsit zsibbadtan megszólal: "Nincs okod panaszra, targoncától targoncáig szállítalak. :D Nem csoda, ha boldog vagy!" 

Egyébként eléggé feszít a hasam, talán a sok-sok tüsző miatt. Gondolom nem véletlenül kaptam már most a tüszők szétdurranása miatt Cetrotidet. ;) 

Szombaton párom apukájának szülinapját, és párom névnapját ünnepeltük Anyóséknál. Ez is egy fura nap volt. Semmilyen ünnepi hangulatom nem volt. Ráadásul Anyós megint beszólt... De már nem is foglalkozom vele, most a jó gondolatok a fontosak. Napok óta Alanis Morisette Thank U és Sinéad O'Connor Thank you for hearing me c. számokat hallgatom, mellé egyéb meditációs zenéket, amik ellazítanak. :)

Mindenkinek szépséges napokat és magas HCG-t kívánok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr1112397093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása