Lombikunk története

Lombikunk története

Stresszes kezdés, vita a recepcióssal. Hétfőn 10-ik napi vérvétel és UH :)

2017. október 05. - SusyT

Sziasztok lányok!

Ma hívtam Győrt, nem kellett a protekcióhoz nyúlni, igaz elég nagy hisztit vágott le a recepciós, hogy miért nem hívtam a mensi első napján őket, és hogy miért nem hívtam a múltkor a főorvos urat, mikor az előző havi 19-ik napi vérképem meglett? Mondtam, hogy mikor megjött, szombat volt, és épp elutaztunk, nem gondoltam, hogy ez ennyire fontos. Szeptemberben is hívtam őket a 19-ik napi vérvétel után, de foglaltak voltak, és egy héten belül 2x is elküldtem mindegyik e-mail címre a leleteket, de mivel nem jeleztek, és én is láttam, hogy jók az értékek (mindegyik középérték volt), így nem aggódtam. Erre folytatta a recepciós: "Az induláshoz főorvos úr jóváhagyása kell, és én mit gondolok magamról?" Stb... Jól felhúztak és bestresszeltek. Mondtam is a nőnek, hogy köszi, most már pocsékul érzem magam, jó lenne, ha ezen túllépnénk, mert felmegy a stresszhormon szintem.. ;)

Végül megoldódott a dolog, és hétfőn megyünk 10-ik napi vérvételre és UH-ra. Szóval reménykedek a legjobbakban! 

Mindenkinek köszi a drukkolást!

Szép napot!

Zsu

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr3512930745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása