Lombikunk története

Lombikunk története

Betegek lettünk...

2017. november 09. - SusyT

Kedves lányok!

Hétfő este óta szórakozott a pocakom, már aznap hőemelkedésem volt, így vettem be gyógyszert, hogy jobban legyek. Kedden egész nap csak feküdtem, annyira erőtlen voltam és a hasam is ment. Este hazajött párom az edzőteremből, és mondta, hogy nincs jól. Láza volt, 38,7 és ment a hasa... Hurrá, már csak ez hiányzott... Úgy döntöttünk, hogy az egyik szobában lesz Ő, a másikban én, hogy ne legyen bajunk a babával. Finom húslevest főztem, mert én sem kívántam semmit igazából, és páromnak sem volt étvágya. 

Szerdán már muszáj volt kimozdulnom, délelőtt elmentem a háziorvoshoz, de előtte odaszóltam telefonon, hogy jönni fogok, de a doki javasolta, hogy inkább ne várjak, mert iszonyú sok a vírusos beteg, hanem ha megjöttem, kopogjak be, és már írja is a receptet (kedvesemnek Algopyrint). Gondoltam kérek igazolást arról is, hogy mivel lombikos vagyok és 35 felett eleve veszélyeztetett terhes minden kismama, legyen inkább papírom erről, hogy az SZTK Nőgyógyászatra - ahova 3 napja nem tudok odatelefonálni mert állandóan foglalt vagy kinyomják - be tudjak majd soron kívül menni, ne kelljen megint 3-4 órát várnom a "betegek" között, vagy én se fertőzzek meg más kismamákat, ha engem is elkapott a vírus. Hiába terveztem már hétfő óta, hogy lemegyek egy kontroll HCG vérvételre a nőgyógyászhoz, a hasmenésem és a telefonok fel nem vétele miatt nem jutottam le. Közben szerelmem egyre rosszabbul van, szerdán már felkelni sem bírt, egész nap jóformán aludt, enni sem tudott, mert minden kijött belőle. Nagyon féltem Őt, hogy ne legyen nagyobb baja. Tegnap este már 39,2 volt a láza, rázta a hideg, és hiába prizniceltem, nem akart lejjebb menni. Ki akartam hívni az ügyeletet, hogy adjanak neki szurit, de nem akarta, hevesen tiltakozott, hogy egy láz miatt ne merjek orvost idehívni. Borogatással és langyos fürdővel sem lett jobb a helyzet. Egész éjjel alig aludtam, annyira féltettem. Ő meg engem, nem is nagyon akart maga mellé engedni, csak mikor a karján és a fején cseréltem a hideg, vízes kötéseket. Folyamatosan szellőztettem, hogy ne maradjon bent a lakásban a vírus.. Pedig már napközben csak 5 fok volt, a korábbi 14-16-hoz képest, amiket a napokban mértek a fővárosban.. 

Remélem a babának nincs semmi baja. Egészségügyis Judit barátnőm megnyugtatott, hogy mivel csak a 8-ik hét után közös a vérkeringésünk a babával, így erősen kétli, hogy baja lenne a babának. Kérdeztem, hogy akkor miért nincsenek tüneteim? Nem fáj már a mellem sem, és csökken a hányinger is. Ez eléggé aggasztó. Azt mondta, hogy nem mindig ugyanolyan erősek a tünetek (több gyermeke van már, és mindegyik lombik baba). Ez némiképp megnyugtatott. Bár tudom, hogy ha megint eltűnik a tünet, újra félteni fogom a kisbabámat. 

Már nagyon kíváncsi vagyok, mennyit nőtt a HCG, szeretnék végre egy magas értéket, nem csak épphogy elérni a határt. Tudom, hogy ez nem verseny, de olyan jó lenne tudni, hogy minden rendben van! Bízok benne, hogy erősen kapaszkodik a kis manócskánk, és nem lesz semmi gond. Adj jelet kicsikém! Anya aggódik érted!! Már nagyon várunk, szeretünk és vigyázni fogunk rád. <3 

A szurit párom remegő kézzel adta be már reggel is, és este is, a folyamatos hidegrázás miatt.. 

Közben szerelmem szülei is elkezdtek félteni minket, tegnap kétszer is feljött párom Apukája, hogy segítsen nekünk. Mondtam, hogy nincs semmire szükség, és még "állom a sarat", de Ő akkor is hozott nekem kolbászt (kaptam is a fejemre, hogy a mini kolbászkákban mennyi tartósítószer van, és miért nem a piaci húsostól vesszük a kolbászt, ha már ilyen hízlaló, zsíros cuccot eszek jóformán egész nap) és egy doboz Algopyrint pluszban a kezembe nyomott, hogy a fiának legyen pluszban, ha kellhet. Mondtam, hogy egy nap nem jó 2-nél többet bevenni, ezért próbálom hideg ruhákkal csillapítani a lázát. Mandarint is akart hozni Após, de mondtuk, hogy van itthon kb. 1 kg, nincs rá szükség. Felhívtam Anyóst is, hogy ne aggódjon, vigyázok a kisfiára, de Ő miattam és a baba miatt úgy vélem jobban aggódik, hiszen évek óta várják, hogy végre unokájuk szülessen.

A nap nagy részét olvasással és TV nézéssel, meg alvással töltöttem, bár ma kicsit többet voltam a Facebook-on, de nem volt így sem vészes, felpócolt lábbal ülök a gép mellett.

Kaptam egy-két rosszindulatú levelet, hogy miért szedek ennyi vitamint? Mivel vashiányom van és a D-vitamin szintem is alacsony volt korábban (illetve ingadozik), és több dolog is a vizsgálatok során kiderült mostanában, így a biztonság kedvéért szedem ezt a sok vitamint, és 40 felett ezek a vitaminok véleményem szerint kellenek a szervezetemnek. Ez az én döntésem. Az orvos csak a babavitamint, az Aspirin Protectet, a Clexane-t, az Utrogestanokat és a Prolutexet írta fel, illetve a Folátot, a többit én, a biztonságunk érdekében veszem be. Köszönöm, hogy eldönthetem, hogy mikre van szükségem. 

Köszönöm a tippet lányok, hogy a Clexane-t olcsóbban be lehet szerezni (90%-os támogatással) haematológus által (hiszen mostanáig az 50%-os Kaális támogatással drágán vettem meg), viszont a mi környékünkön nincs haematológus, az a kórház (ahol megállapították az MTHFR mutációt nálam) meg több, mint 1 óra út és több átszállás BKV-val, és ennyi beteg ember közé nem szeretnék menni, nehogy az utazás közben valami új bacit vagy vírust még pluszban összeszedjek. Nem akarok kockáztatni. Még van 2 doboz Clexane-om, amit a múltkor vettem és van pár darab, amit kaptam, ezekkel egy ideig elleszek. Ha túlleszek az első pár nehéz hetünkön, akkor valószínűleg ezügyben is kell majd lépnem.

Mindenkinek, aki a napokban érdeklődött felőlünk, nagyon szépen köszönöm!

Szép napot Nektek!

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr2113216667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pillelány 2017.11.22. 13:06:43

Szió, minden nap ránézek a blogodra, hátha van hír Rólatok és szomorúan látom, hogy nem írsz. Bízom benne, hogy ennek nincs semmi rossz oka. Véletlenül találtam a blogodra, több ponton hasonló az utunk és nagyon szorítottam, hogy ez a beültetés sikerrel járjon! Remélem jól vagytok és rövidesen hallhatunk ismét Rólad! Szorítok! :)
süti beállítások módosítása