Lombikunk története

Lombikunk története

06. 06. Izgi, holnap lesz beültetés? Görcsölgetek (22-ik ciklusnap)

2017. június 06. - SusyT

Sziasztok! A mai reggelen először is felköszöntöttem páromat a szülinapján, aztán éreztem, hogy olyan görcsölgetések vannak, mintha meg akarna jönni. Ma vagyok a 22-ik ciklusnapon. Ez azért érdekes, hogy ezt érzem, mert ebben a hónapban a ciklus rövidülése miatt a doki már előre megmondta, hogy ebben a hónapban nem lesz ovulációm (persze igaza lett). A szokásos 14-ik nap helyett 15-ik napon az orvos szurival (Ovitrelle) megindította az ovut, ami így a 18-ik napon volt (elvileg), az UH alapján (persze a tesztek nem mutattak semmit, csak a vérvétel és az UH). Ezért úgy döntött, hogy - a rövidebb ciklusaim ellenére - az ovuláció után 5 nappal mehet a beültetés (5 napos fagyibabákkal), viszont mivel 23-25 napos most a ciklus (korábban 31-35 napos volt), most mégis elvileg holnap reggelre (06. 07-én) vagyok beírva fagyasztott embrió transzferre (FET-re). Viszont ha meg akar jönni, vagy alacsony a progeszteronszint (hiába helyezem fel péntek óta a napi 3x1 Utrogestan hüvelykapszulát). Vagy csak a szervezetem szórakozik velem(?). Jó lenne tudni, hogy mitől van ez?

Holnap reggel elvileg kiolvasztják 8.30-kor a babáinkat (2 pici 5 napos) és 9-re írtak be Intralipid infúzióra (NK ölősejtek és HABAB gondok miatt ez nagyon fontos), és 11-re Ultrahangra és beültire. Ez a sorrend így szerintem most nem megfelelő, mert előbb jó lenne megnézni az UH-t. Emiatt felhívtam a Kaálit, hogy szeretnék az orvossal beszélni, hogy mégse olvasszák még ki a babáinkat, amíg nem néz meg a doki ultrahanggal, mert ha mégis menstruáció készülődik és leválik a nyálkahártya, akkor mi lesz a babáinkkal?

Hívogattam a Kaálit, de nem tudták kapcsolni se az orvost, se a biológust, mindketten a műtőben voltak. Végül elértem a biológust, elmondtam neki, hogy mi a helyzet, és mondta, hogy visszahív. Egyelőre itt tartunk. Kezd izgi lenni a helyzet.. 

Sokminden jár a fejemben: Lehet, hogy az autónk sem véletlen, hogy totálkár lett? Lehet, hogy ezek jelek odafentről? Hogy halasszunk? Hogy tudjunk nyaralni és élvezni egymás társaságát, mielőtt érkezik a baba? Majd meglátjuk!

A sorsra bízom ezt az egészet. Holnap lemegyünk Győrbe (barátaink visznek le autóval minket, mivel a saját kocsink még mindig szerelőnél van), és először levetetek egy progeszteront (ha engedélyezi az orvos), és megnézetem magam ultrahangon, hogy minden úgy legyen, ahogy a legjobb nekünk. <3 Kedves Angyalok! Kérlek benneteket, hogy minden a lehető legjobban alakuljon, ahogy nekünk a legmegfelelőbb! Köszönöm! <3

Hálás vagyok a sorsnak, hogy ilyen remek párom van (Isten éltessen drágaságom)! Hálás vagyok mindenért, amink van!

Mindenkinek szép napot kívánok! Puszi! Zsu

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr5712566753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása