Lombikunk története

Lombikunk története

04. 04. Helyettesítés (UH és vérvétel)

2017. április 04. - SusyT

Sziasztok! Ma ismét korán keltünk, sokkal jobb kedvünk volt, mint eddig. Bár a hasam szétrobban, így már 4 előtt fent voltam, alig tudtam aludni, annyira nyomnak és feszítenek a tüszők. Ez a 20 db jól megnőhetett! 

7.15 körül léptünk be a Kaáliba, felbattyogtam vérvételre (ma is szétszúrták a vénámat), és utána lent vártunk Boga doktor úrra. Elvileg 9.15-re kellett volna beérnünk ultrahangra, de 10 körül hívtak be. Úgy éreztem, hogy ez az orvos nem annyira alapos, mint a saját dokink, mert Ő csak 15-öt látott. Méhnyálkahártya (10-ik napon) 8,8 mm, a tüszők nagyrésze már 15,5 és 16,7 között mozog. Az UH után behívott az irodájába az orvos, mondta, hogy minden hormonsor tökéletes, a tüszők gyönyörűek, és pénteken lesz a leszívás, 9-kor. Legyünk ott már 8.30-ra, mert műtét előkészítés lesz. Felírt még 2 Pergoverist, 2 Cetrotidet és 1 Ovitrellet (ami a tüszőrepesztő lesz). Kérdezte, hogy holnap tudok-e jönni Progesteron vérvételre? Mondtam, hogy ezért nem utaznék le, ha nem gond (kb. 1,5-2 óra az út Győrbe). Jó, akkor péntekre meg tudja csináltatni ezt a vérvételt? Mondtam, hogy igen. 

Kimentünk a recepcióra, ahol a recepteket megírták, és aláírattam és lepecsételtettem a papírjainkat, majd irány a patika. Most járunk a hormongyógyszerek ügyében 200.000 Ft körül, és még nem kaptam intralipidet, ami 2 hetente 25.000 Ft (1 hónapban csak a lipid 50.000 Ft), és még jön mellé a Prolutex szuri (ami szintén nem olcsó), és a Crinone gél is plusz költség. Csak a cél lebeg a szemünk előtt.

Odafelé és hazafelé Dórin járt az eszem, hogy neki is sikerült, ugyan ezekkel a gyógyszerekkel, és Ő is Intralipid infúziót kapott 2 hetente, ahogy én fogok. Olyan boldog vagyok! Szárnyallok! Van esélyünk végre! Úgy érzem napok óta, hogy ez most sikerülni fog!! 

Furcsa egybeesés, hogy épp az utolsó "munkanapom" (a munkaszerződésem megszűnése) az április 7. (péntek), vagyis a leszívás napja! Aznap szabadulok meg a stresszes munkámtól és a pocimat feszítő tüszőktől egyszerre. Nincsenek véletlenek! Bár úgy számoltam, hogy április 6-án, vagyis a házassági évfordulónkon lesz a leszívás, de értem, hogy Boga nagyon elfoglalt most, hogy nincs a mi dokink, így inkább átpasszol péntekre hozzá, hogy neki ne legyen dolga velünk.

Bízok benne, hogy a szerdai Cetrotide még elég lesz, hogy visszafogja a tüszőcskéinket.

Már úgy nézek ki, mint egy 4 hónapos terhes! :) Egyetlen nadrág jön már csak rám, akkora a pocakom! :) Most gyakorlok a terhességemre. 

Páromnak is jó kedve volt most, a vezetés is szuperül ment neki. Egyre ügyesebb. 

Azon gondolkodtam, hogy igazából a gyerekünk Győrben fog megfoganni, de pont a "jó részéről" (a szexről) maradunk le. Odanyújtjuk a dokiknak, amit "produkáltunk", és Ők megoldják helyettünk a lényeget. Régen mindig azt hittem, hogy egy fantasztikus szeretkezés eredménye lesz a gyerekünk. Aztán a fentiek másképp döntöttek. A lényeg viszont, hogy most úgy érzem, hogy nyerők vagyunk! 

Hazafelé minden benzinkútnál megálltunk, hogy tudjak inni egy jó kis laktózmentes tejjel készült capuccinót, de nem volt egyetlen hely sem, ahol támogatták volna a kávézós ötletemet, így befaltam egy nagy mákos rétest és egy fekete, erős kávéval "öblítettem le" az út porát. 

Ma is viccelődtünk szerelmemmel, viszont elfelejtettem leírni a bolondozását. Majd később bepótlom. Ami viszont aggaszt, hogy a kis vízhólyagok már egybefüggő, ráncos csúnya bőrfelületté alakultak, a bioboltos tegnap azt mondta, hogy szerinte ez már ekcéma... Nagyon viszket, és a krémek sem igazán hatnak.. Reméljük, hogy ez jó jel, és az immunrendszerem már nem támad meg mindent, ami belém kerül, de nem igazán szép látvány, ma a Kaáliban megpróbáltam a pirosas, égő kézfejemet elrejteni, és felfelé tartottam a tenyeremet, hogy ne lássák mások. Ami erről eszembe jutott, hogy jógázás közben is az égnek tartjuk a tenyerünket, mikor a pozitív energiákat hívjuk magunkba. Milyen jó lenne most jógázni, de a hasfeszülés miatt Boga nem javasolta, hogy tornázzak. Úgyhogy marad a séta és a "hasmutogatás". 

Drága Pöttömkéim, legyetek erősek és tartsatok ki! Már csak pár nap, és mentek a lombikba, hogy boldoggá tegyétek Apát és Anyát! <3 

Jó éjt mindenkinek! Pénteken 9-kor szorítsatok, hogy jó minőségű embriók legyenek és fagyasztott babák is sikerüljenek!

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr7912401915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása