Lombikunk története

Lombikunk története

Anyu itthagyott minket... :( Hajnalban eltávozott a lelke... Nyugodj békében drága Anyukám!

2019. február 17. - SusyT

Drága Anyu!

Jó, hogy el tudtam tőled köszönni a napokban, már akkor láttam, hogy nem vagy jól.. Csak csont és bőr voltál már, a bőröd is érdes és száraz volt... A szemeidben nem láttam már a "fényt", éreztem, hogy itt fogsz hagyni minket... Köszönöm, hogy elköszöntél tőlem álmomban, és sajnálom, hogy ilyen borzalmas volt az utolsó pár hónap. Csak azt remélem, hogy tényleg álmodban ért a megnyugvás és nem szenvedtél... Jó, hogy elmondhattam, hogy nagyon szeretlek!

Tudom, hogy egész életedben sokat bántottak, nem kaptál elég szeretetet és törődést, nem ezt az életet érdemelted. Te egy jólelkű, kedves nő voltál, egy igazi harcos! Megérdemelted volna, hogy jó körülmények között élj, és szeressen az, akit szerettél, és hogy boldog családban nőjjél fel. Köszönöm, hogy felneveltél, és hogy harcoltál értem! Bízok benne, hogy az Angyalok vigyáznak Rád! Mama veled lesz és segít Neked odafent.

Remélem, hogy küldesz egy kis lelket nekünk fentről, és Őt úgy nevelhetjük, hogy szeretetben, boldogságban és biztonságban vigyázhassunk rá, hogy megadhassuk azt neki, amit Te nem kaptál meg a sorstól.

Üdvözlöm Mamát és Aput, remélem, az angyalok vigyáznak Rátok!

Nyugodj békében drága Anyukám!

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr7714631912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása