Lombikunk története

Lombikunk története

Ápr. 3. Boldogság, reményteli nap

2017. április 03. - SusyT

Sziasztok!

Ma reggel kipattantam az ágyból, amíg Zalán a rántottáját készítette, addig mirelit zacsival a hasamon feküdtem az ágyon, várva, hogy bejöjjön és kapjam a reggeli szurit. Kicsit soknak tartom már a napi 3 injekciót, és ma már belegondoltam, hogy ezen a héten már a tüszőrepesztő is jön és hamarosan a vérhigító is társul állandó "partnerként" a buliba, ezek a gondolatok annyira nem tettek boldoggá. ;) Viszont süt a nap és meleg van, láthatom az erkélyre kinézve a tegnap ültetett kis árvácskáimat, amik színpompássá teszik a reggelt. Az orchideáim még mindig ezernyi virágba borulva örvendeztetnek szépségükkel. Megkaptam a szurit Zalántól, ma mintha nem fájt volna annyira. Pedig viccelődött is Zalán, hogy na, most jön a "fájjjj, fájjjj, fájjjj" duma. Ma csak sziszegtem.. ;) Ez a Pergoveris nincs rajta a "kedvencek listáján", iszonyúan csíp. A Cetrotidet - a nagysága ellenére - mégsem érzem annyira.

Mára a kézfejemen lévő hólyagocskák is leapadtak, már csak rücskös a bőröm, mint a rinocérosznak és a szemeimet is kivakarom a helyükről, vagyis mégis allergia lesz. Nincs kedvem bevenni a Xyzalt, várok még, hátha elmúlik... ;) Vagy felteszem a szemkötőket, hogy ne kaparjam ki mindkét látószervemet. Még nem döntöttem el.. 

Nagyon várom Dóri jelentkezését, mert péntektől szét izgulom miatta. Ő az a lány, akivel már megjártuk a hadak útját. Múlt évben együtt mentünk ki Athénba a LIT kezelésre (párunk véréből ellenanyagot készítettek nekünk, és beadták a felkarunkba, hogy ne támadja a szervezetünk párunk sejtjeit, de nem vált be egyikünknek sem) és együtt agyaltuk ki, hogy idén gyerekünk lesz, és együtt mentünk át Győrbe. Nagyon drukkolok neki, de pénteken kicsit visszavettem a boldogságból, mert 4-es HCG-je volt ET + 8-ik napon, ami - valljuk be - nem túl sok.. Emiatt egész hétvégén lehangolt voltam, mivel u.azt a kezelést kapta most, amit én is (Pergoveris, Cetro és Intralipid), így az esélyeket kezdtem latolgatni.. A halvány pozitív tesztje sem volt valami bíztató, így aggódtam miatta. Erre ma reggel 64,14 volt a HCG-je, ami inkább triplázódás, mint duplázódás, vagyis belehúzott a kis manó! Most olyan boldog vagyok!! Újra kezdek hinni és reménykedni. Köszönöm Istenem, hogy segítettél! Annyira megérdemelte már a jó hírt. Remélem erős kis Terminátor lesz ez a manó, ha 3x erősebb lett péntek óta. 

Köszönöm, hogy sikerült nekik! Remélem mi vagyunk a következők!! <3

Most szárnyallok! Előbb hívtam szerelmemet, hogy mégis összejött Dóriéknak!! Ő is boldogan fogadta a jó hírt!

Bárcsak nekünk is ezt a hírt mondanák 3 hét múlva!! Manócskánk, légy velünk! Szeretünk és várunk idelent! 

Szépséges napot kívánok mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr9912397277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása