Lombikunk története

Lombikunk története

Ma Reiki tanfolyamot végeztem :)

2018. március 03. - SusyT

Kedves olvasóim!

Páran írtatok, hogy rég jelentkeztem, és mivel töltöm az időmet? 

Köszönöm az érdeklődést, jól vagyok! :) Babázgatok egy ismerősöm testvérének a kislányára vigyázok, illetve tanfolyamokra járok (kuponon féláron találtam a napokban Reiki tanfolyamot, így bejelentkeztem).

A mai napom - a fáradtságon kívül - nagyon szuper volt. A korán kelés továbbra sem megy nekem, főleg, mióta az IR miatt várnom kell a reggeli L-thyroxin bevétele után min. 30 percet a hamizással, és - ahogy láttam az IR diétának az alapjaiban - a reggeli ital nem lehet tejeskávé!! Ez már eléggé kiborító, mert mióta reggel nem iszok kávét, kótyagos vagyok és nyúzott... 

A Reiki oktató egy tündér volt, a csoport is szuperül összeverbuválódott, pont egy kerületi lány volt a párom, akivel együtt kezeltük egymást. Érdekes összefüggéseket vettünk észre a sorsunkban... 10-17 óra között folyamatosan ment az elméleti és a gyakorlati kezelés, és volt felavatás is, ami után meditáció következett. A második kezelés közben néha pillanatokra be is ájultam.. Szóval hatásos volt a kezelés. :)

Ez is egy szuper nap volt! Jól tettem, hogy elmentem. Az oklevelem elvileg csütörtökön már meg is érkezik a sikeres vizsgáról. :) Van egy újabb végzettségem. A múlt évi több napos továbbképzésem az Aromaterápiás masszázs volt, ahol 1 napig csak az olajokról tanultunk, hogy mit és kinek és mikor lehet használni, a másik két napon meg reggeltől estig masszíroztuk egymást, majd vizsgát tettünk (nekem már volt 4 oklevelem, amik 3-9 hónapog tanfolyamok voltak), de mivel azok emeltebb szintek voltak, így nekem alapvizsgát már a másik oktatáson sem kellett tennem emiatt.

Mostanában boldog vagyok, és kiegyensúlyozott, jól érzem magam a bőrömben. A vizsgálati eredményeim jók, megy múlt héttől a BÉMER kezelés is mindkettőnknek, így reménykedek benne, hogy a napi 3x-i BÉMER kezelés után jó lesz párom "katona"-állománya (sp. töredezettség), és az én értékeim is szépen rendbe fognak jönni (AMH emelkedésére és a petefészkeim- és méhem erősítésére, fiatalítására és oxigénellátásának segítésére használom a gépet).

Jó éjt mindenkinek! :) Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr5113713172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása