Lombikunk története

Lombikunk története

08. 18. Csütörtök: reggeli tesztelés, vegyes érzelmek a holnapi vérvétel előtt

2016. augusztus 18. - SusyT

Jó reggelt mindenkinek!

Ma jóval előbb keltem, mint szoktam, pedig éjjel 1 körül aludtam el, mert párom pocija miatt nem tudtam lehunyni a szemeimet, izgultam, hogy jól legyen, mert már 2 napja nincs rendben...

ET + 14-ik nap, múlt héten hétfőn kaptam vissza a kis gyönyörű 3 naposakat, és szerdán az 5 naposainkat. Emiatt kicsit izgulok, mert nagyon reménykedek, hogy végre - életemben először - lesz egy 2 csíkos, pozitív tesztem, amit eltehetek emlékbe.

Ma 5.40 körül ébredtem (még nem jött fel teljesen a nap). Előző este kiraktam a tisztára mosott üveget és a tesztet a wc mellé (mint december 6. előtt a gyerekek az üres zoknit az ablakba, és reménykedve várják, hogy telepakolja nekik Télapó szép ajándékokkal, és úgy vélem, kb. olyan bizakodó arcot is vághattam, mint gyerekkoromban, mikor még hittem a Mikulásban).

Nem akartam elfelejteni, hogy a reggeli első vizelettel teszteljek. Ahogy kibattyogtam a legkisebb helységbe, és ahogy pisiltem, olyan erősnek éreztem a vizelet szagát... Kiöntögettem addig a felesleget, amíg elfért benne a tesztcsík, és kb. 1-2 percig beletartottam addig a vonalig, amíg meg volt jelölve, hogy csak odáig érhet a pisi, és vártam. Ez a 2 perc életem leghosszabb 2 perce volt, remegett közben a kezem, és vártam, hogy megjelenjen a 2-ik csík. Sokáig ülhettem ott, de maradt az egy erős csík...

Majd később elolvastam a tájékoztatót a 20-as erősségű Medi-Lab teszt papírján, hogy 5-10 percig kell benne tartani! Na megint visszaültem a wc-re és most leállítottam a földre az üveget és mértem az időt... Eltelt 8 perc, kivettem, és ismét csak 1 csík. Láttam, de nem értettem. Dehát én érzem, hogy ott vannak bent. Már megbolondultam? Visszamásztam az ágyikóba, nagy késztetést éreztem volna, hogy felébresszem Zalánt, de nyugton maradtam, és pörögtek a gondolatok. Minden variációt lejátszottam a fejemben... Amikor azt mondja holnap a doki, hogy igen, sikerült, Ön terhes! Amikor azt mondja, hogy kevéske a HCG, emeljük a sárgatest hormont, és 50-50% az esélyünk, és azt is, mikor közli, hogy ennyi volt. De a szívem folyamatosan azt súgta, hogy lesz itt HCG, lesz itt baba!

Egyszer csak motoszkálást hallok a hálószobából.

Hallom Zalánom 6.50 körül húzza fel a redőnyt, kimegyek hozzá.. Néz rám furán, erre mondom neki "éhgyomorra": Jó reggelt Kincsem! Negatív lett a teszt! Erre Ő: Az semmit nem jelent! (Ezek szerint jobban hisz bennünk, mint bárki más, ez igazán jó hír!) Majd rákérdez: Miért csináltál tesztet? Mondom neki: Mert meg akartam magam nyugtatni! Bámult rám pár pillanatig, és megszólal: Hát gratulálok, jól "megnyugtattad" magad! Látod? Ezért szoktam én is mindig ideges lenni, mert Te "megnyugtatsz"!! úcsúzóul megcsókolt, megsimogatta az arcomat és a hajamat és ezt mondta: Ma már ne akarjál megnyugtatni senkit, jó?

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr6810425664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása