Lombikunk története

Lombikunk története

Esti injekciózás :)

2015. november 10. - SusyT
  1. november 9. Esti mese következik, innen a világ végéről, Kukutyinból, az őrültek házából.

Párom hazaérkezett az edzésből. Mondom neki, kincsem adj egy puszit. Közeledik leizzadtan, megéreztem a szagát, és menekülőre fogtam. Mire üvölt, gyere, akarok egy csókot. Hát én meggondoltam magam. Elkezdtünk kergetőzni a szobában. Rájöttem, hogy gyorsabban fut, mint én. Legyezgetett a hónaljával, mint aki fel akar szállni, közben kacarászott, mert sejtette, hogy hasonló szaga lehet, mint a többhetes lábszagú sajtnak, amit a napokban fogyasztott el este. Na jó, gyere. Befogtam az ujjaimmal az orromat, és közben annyira nevettem, hogy leköptem véletlenül az arcát. Ez remek, már le is köpsz! Ezt érdemlem. Hát köszi. Jaj, ne hari, bocsika. Most akkor durva leszek. Jó, csak ne gyere a közelembe. J Akkor hogyan adjam be az injekciókat? Erről jut eszembe, már csak egy Merional kell! Néz rám bután: miért? Mert a Bemfolából nem lehet kevesebbet adni, mint 225 egység. Kioktattam, hogy a nővérke majdnem laposan nyomta bele a tűt a pocimba, és úgy kevésbé fájt. Készülődés (hajhullás beindult). Megint szüttyög! Ezt nem hiszem el! Ilyen lassú pasit életemben nem láttam! Beszívja az oldatot, benyomja a tablettához, majd kicsúszik. Mondom: meg ne haljál a tűtől. Na, már megint itt tartunk. Visszajutottunk a statisztikához, hogy a férfiak korábban halnak, és együtt fogunk „elhunyni”. Megszólal: hát már a sírban sem lesz tőled nyugtom. Hihetetlen, hogy oda is követni fogsz. Itthon sincs nyugtom, a melóhelyen sem, és már a sírba is jössz utánam. Annyira nevettem, hogy megint mozgásba jött a „zselé”, amit hasnak neveznek mások, és nem bírta beszúrni a tűt. Nyugodjál már meg, mert vagy 500x foglak megszúrni. Még jobban rázkódok. Na, most már fejezd be, jó? Megpróbálok lehiggadni, de csak nem bírom. Megint jön a kutyamorgás. Motyog valamit az orra alatt, ami nem jelent jót. Akkor hogy is kell? Laposan! Ne úgy! Laposan! Így? Mindegy, nyomjad. Döbbenet, de ez most nem fájt annyira, pedig nem fagyasztottam kockára a hasamat. Ránéz a kisasztalra, és kiakad. Mi a fene van itt? Minden szemetet itt tárolsz? Pakolj el, de gyorsan, mert még elkapok valami szifiliszt. Mondom azt nehezen tudnál egy kupis asztaltól. J Ismét kacagunk. A képzelőerőmet nem merem szabadjára engedni. Huh, ez simán ment. Fürödni indul, ez jó hír, hamarosan parfümösen, és lágy mosollyal az arcán érkezik, ismét csodálhatom Őt. Na, már itt is van, épp body building versenyhez méltó bicepsz és tricepsz mutogatással gyönyörködtet el. Már csak magamat kellene összekapnom, mert épp melegítőben tespedek a gép mellett, ami nem lehet valami szívdöglesztő látvány. Nem csoda, ha a tégelyekre gerjed… Na jó, valamit kezdek magammal, lehet a tusolás után beillatosítom magam, megfésülködök, és belefejelek a púderes dobozba… ;) Hátha nem csak a legyeket vonzom ma este… ;) Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr488068248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása