Lombikunk története

Lombikunk története

Várjuk a megfelelő időpontot a fagyibabáink érkezésére :)

2017. június 01. - SusyT

Kedves lányok!

Nagyon jól esik, hogy ennyien érdeklődtük irántunk! <3 Hálás vagyok nektek. Április 7-e óta nem folytattam a blogot, mert sokminden történt (kiléptem a munkahelyemről, 2-3 hete hetente 2x - 3x járunk le Győrbe vérvételre és ultrahangra, a kocsinkat rommá törték 2 hete és totálkáros lett, Anyukám nagyon beteg, stb.).

Jelenleg ott tartunk, hogy (ápr. 7-én írtam, hogy 20 tüszőm lett és 8 embrió sikerült, majd 2 pici 5 napos, és és 1 nagyobb 6 napos embriónk bírta a fagyasztást). Mostanság 2 naponta járunk le vizsgálatokra, bérautóval, ami elég sok plusz költség, és arra is kell autópálya matricát venni, és benzint tölteni bele, és a bérlés sem jött jókor. Még nem történt meg a beültetés, mert nem volt megfelelő a progeszteronszintem.

Ebben a hónapban nem volt ovulációm (ilyen sem volt eddig), és már be vagyok írva fizetős FET-re jún 1-15 közötti időpontra (következő fizetős FET már csak októberre lehetséges, annyira tele a naptár, és a kormány rendelkezése sem jött jókor, hogy a támogatásokat is megvonták a Kaálitól és a többi intézménynek sem igazán adnak elég pénzt).

Vagyis várnom kell holnapig (kedden kaptam Ovitrelle szurit, hogy beindítsa a folyamatokat), hogy mit mond az orvosunk. Reggel lesz sok-sok vérvétel és újabb ultrahang, és ezek alapján dönti el a doki, hogy mehet-e a beültetés és ha igen, akkor melyik napon! :)

Megírtam közben a listát, hogy mikért vagyok hálás és megírtam a gyermekünknek a levelet, hogy mennyire várjuk és milyen jó helyen lesz itt lent a Földön, és vigyázni fogunk rá és szeretjük Őt. <3 Az elmúlt hetekben a lelkemet építettem fel a baba befogadására.

Mindenkinek mielőbbi babásodást és sok szép nyári élményt kívánok!

Szeretettel: Zsu

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr9812557527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása