Lombikunk története

Lombikunk története

Házassági évfordulónk napja :) Holnap leszívás!

2017. április 06. - SusyT

Sziasztok!

Szeretnék hálát mondani a sorsnak, hogy megismerhettem életem párját, vagyis Őt, a fantasztikus, jóképű, okos, vicces és vagány srácot, akit már a férjemnek mondhatok.

Szép zárása a sztorinknak, hogy épp a házassági évfordulónk utáni reggel megszűnik a munkaviszonyom, azon a munkahelyen, ahol már 7 éve úgy érzem, hogy csak kihasználtak, aprópénzért dolgoztattak és nem becsültek meg megfelelően. Örülök, hogy a dokink javaslatára felmondtam. Lelkileg megkönnyebbültem, bár már jó ideje ki akart rúgni a főnököm (márciusban járt le a védettségem az előző lombik miatt).

Épp ezen a szép, záró napon, vagyis holnap reggel leszívják a tüszőket a hasamból és holnap kezdődik az új élet, mivel holnapi napon (2017. 04. 07-én) már közös embrióink elkezdik a sejtosztódást. <3 Hihetetlen, hogy a sors mindent jóformán egy napra tett. ;) Mintha egy régi sztori végére most tennék le a pontot. Nincsenek véletlenek. 

Épp tegnap gondoltam rá, hogy milyen érdekes, hogy 1,5 héttel előbb jött meg, mintha a sors épp így szeretné rendezni a dolgainkat, hogy ugyanazon a napon van az utolsó napom a cégnél, mint amikor kezdődik egy új élet, új sors, hiszen holnap már a petécskék találkoznak a "katonákkal", és elindul egy csodálatos folyamat, és jövő héten már a pocimban lesznek a mi embriócskáink. Nagyon várom már! Megnyugodtam, és lehiggadtam. Lezártam a sorsot, elengedtem a fájdalmakat és a sérelmeket. Készen állok!!!

A mai nap különleges. Épp ma 4 éve, hogy kimondtuk az igent szerelmemmel. Fantasztikus, boldog nap volt. Egész nap csak mosolyogtam. Sosem felejtem el, ahogy az egész esküvő alatt fogta a kezemet. Amilyen nehézkesen indultak a szervezési dolgok, annyira jól sikerült minden. Ezzel most párhuzamot szeretnék vonni a lombik kapcsán. Amilyen nyűglődősen mentek eddig a dolgaink, most annyira más minden. Bízok a sikerben! :) Az ország legjobb és legalaposabb dokijához járunk, úgyhogy mi már mindent megtettünk, amit tudtunk, most már rajta a sor. ;)

A vérleleteim tökéletesek. D-vitamin 112 (napi 8.000 NE D3-vitamin szedésével), a TSH 1.39, Prolaktin 136,4 (70,8 - 566,5 között jó), Progesteron 4,5. Vagyis minden szuper az orvosunk szerint. A hasam és a mellem nagyon feszül, vagyis a testem is kész a baba befogadására.

Holnap reggel 9-kor leszívás! A kb. 20 tüszőm viszont már nem feszít úgy, a tegnapi tüszőrepi beadása óta... Remélem minden rendben odabent és nem nyomtam szét őket éjjel.

Most először kapok intralipidet. A tüszők leszívása után kb. 2 óra amíg lefolyik az infúzió. Ez megnyugtató, hogy végre valaki komolyan veszi az NK ölősejt problémát és a párom elleni alloimmun gondokat.

Köszönöm az angyaloknak, hogy vigyáznak rám, és ilyen szép életem lehet. Kérlek benneteket, hogy engedjétek le fentről a kis tündérkénket, hogy már velünk lehessen. Szeretném már látni Őt, és magamhoz ölelni. Azt kívánom, hogy legyen egy egészséges, szép gyermekünk, aki boldoggá tesz minket. <3

Ma még megyek Anyukámhoz, átölelem és megköszönöm neki, hogy megszült és szeretett és vigyázott rám. Lehet, hogy nem igazán fogja érteni, hogy mit mondok neki, de az ölelést mindenki érzi és átéli. <3

Szép napot kívánok Nektek!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr2712404969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása