Lombikunk története

Lombikunk története

Újévi köszöntő

2018. január 01. - SusyT

Kedves olvasók, barátaim!

Sokáig nem írtam, mert nem tudtam, hogy írjam le, miken mentünk keresztül. Leírok címszavakban mindent, ezzel lezárva a 2017. évet és megnyitva az új, sikeres 2018-at.

Nyereségek:

Sokat tanultam a hibáimból, életem párjával továbbra is szeretjük egymást, és egyre erősebbek vagyunk, bár elfáradtunk az elmúlt 6 évben. Felmondtam, és örülök, hogy már a stresszhormonom a kisebb határértékben van, és nem kell minden nap küzdenem a volt főnökömmel. Köszönöm a barátaimnak, hogy megmutatták, hogy velük jobb és teljesebb lehet az életem! Hálás vagyok továbbá azért, hogy van hol laknom, van mit ennem, és hogy a betegeskedések kapcsán rájöttem, hogy mennyire erős vagyok. Most már köszönöm, nem kérek több betegséget, nem kérek kudarcot, megtanultam a leckét! Elég volt a fájdalomból! A 2018. a mi évünk! Végre egészséges gyermekünk fog születni, mert megérdemeljük. <3

Veszteségek: 

Elvesztettük novemberben a gyermekünket, aki végre megtisztelt minket azzal, hogy 5 hétig velünk volt. Köszönöm drága gyermekem, hogy minket választottál, és köszönöm, hogy bár kis ideig, de a pocakomban nőttél. Szeretlek, és sajnálom, hogy ennyi idegeskedést éltél át. 

Anyukám egyre betegebb, és tanácstalan vagyok, mert nem kaptunk igazi segítséget, a magyarországi egészségügy meg egy katasztrófa. Nincs olyan hely, ahol egy demens / Alzheimeres, nyugdíj- és lakás nélküli beteget felvennének, és a kórházakban sincs hely, és a pszichiátriákon sem. Rájöttem, hogy nincs szociális háló, csak ha pénze van az embernek, akkor tudna megfelelő elhelyezést szerezni. A legtöbb otthon 2017-ben még az olcsóbb árakon (még a vidékiek is), havi 136.000 - 250.000 Ft / hó áron érhető el, és mindenütt 6-12 hónap a  várólista. 

Muszáj elengedni a fájdalmat, és előre nézni, hogy mi is végre nyertesek lehessünk! Ezért úgy döntöttem, hogy megírom a leendő gyermekünknek, aki Győrben vár ránk, hogy hiszünk benne, és nagyon várunk rá, és minden meg fogunk tenni, hogy Ő megszülethessen, egészségben, boldogságban, és biztonságban lesz a pocimban. Bízok benne, hogy az angyalok is látják, hogy jó vagyok, és tiszta a szívem, és azt is figyelik, hogy boldogságba érkezik ez a kis élet, és jó helyen lesz nálunk! 

Kérlek Istenem, hogy segíts nekünk! Láthatod, hogy mindent megtettünk, hogy szülők lehessünk! Szeretnék végre Anyuka lenni és boldogan élni.

Köszönök mindent 2017., köszönök mindent drágaságom, jöhet a friss, boldog és sikeres 2018! B.Ú.É.K mindenkinek!

Puszi

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr7013539971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása