Lombikunk története

Lombikunk története

Csodaszép, bíztató nap. 10-ik ciklusnap, vérvétel és UH, hajnali kelés

2017. október 09. - SusyT

Sziasztok kedves olvasók!  Ma hajnali 4 után keltünk, hogy induljunk Győrbe. Még vaksötétben indultunk el, és megláttam egy erősen fénylő csillagot és felkiáltottam páromnak: "Nézd, ott az Északi SZARCSILLAG!" Erre elkezdtünk hahotázni, mivel sarkcsillag helyett összeakadt a nyelvem és szarcsillag lett! :D Vagyis már félálomban jót nevettünk, így klasszul indult a napunk (és hála a jó égnek a vége is épp ilyen szuper lett). 

Ma a FET előkészítésén voltunk az orvosunknál.  Most először jók lettek a vérleletek, és a méhnyálkahártya is alakul (bár szerintem kicsit vékonyka még, így mától 800 NE E-vitaminra növelem a 400-as adagomat). A hüvelyi PH helyreállítására kaptam Vitagyn-C krémet, amit 6 napig adagolunk, hogy tökéletes helye legyen a babáknak, és jól érezzék odabent magukat.  Beszéltem a biológussal is, a babáink 2 pici 5 napos AA és BB kategóriásak (mint az autóknál, ők a legjobb besorolást kapták), és van még egy nagyobb 6 napos BB-s kincsünk.  Szóval megnyugtatott mindkét orvos.  Megkérdeztem a Cryo fagyasztásból való kiolvasztás menetét (ez egy speciális, lassú fagyasztási technológia, nem olyan, mint a BMC-s), és az arányokat, hogy milyen a kiolvasztási statisztika? Mondta a doki, hogy az 5 naposaknál 91% felébred, a 6 naposaknál 88% az ébresztési arány. Ma vagyok 10-ik napon, most várjuk, hogy legyen peteérés, és ha volt, telefonálni kell a Kaáliba, és onnan 5 nap és visszakapom az 5 napos 2 csoda-babánkat.  Úgyhogy most már totál megnyugodtam, innen már végre mi is egy lépéssel közelebb vagyunk az álmainkhoz / célunkhoz! Kértem az Embyo Glue-t is (babaragasztónak becézik) és megkérdeztem a dokit, hogy mik a tapasztalatok róla? Mondta, hogy javasolja, és 10.000 Ft-ot megér, hogy még nagyobb eséllyel induljunk!  Még valami: Mikor ott voltunk a CRYO Labor mellett, éreztem a babáink jelenlétét, és elképzeltem, hogy a beültetés és az intralipid infúziót következő találkozókor már magas HCG-m lesz, és 2 héttel később már az UH-n láthatom Őket, hallhatom dobogni fog a kis szívüket, és utána nagy pocival megyek megköszönni a dokinknak, hogy végre sikerült az álmunk!  Elérzékenyültem, és 2x el is pityeregtem magam..  Ilyen érzések még sosem törtek rám. Úgy érzem, a célban vagyunk már! Rájöttem, hogy nagy utat jártunk be idáig, és mennyi mindent megtettünk, hogy sikerüljön és most úgy érzem, a legjobb időben és a legjobb helyen vagyunk!  És hálás vagyok a sorsnak, hogy mindezt életem szerelmével élhetem meg!  Ő mindig itt volt velem. Ha minden úgy alakul, ahogy számolgattam, jövő hétvégén, a szülinapomon kapom meg a babáinkat. 

Mindenkinek szép estét kívánok!

Puszi! Zsu

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr3512945347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása