Lombikunk története

Lombikunk története

Apu a hasonmását küldte odafentről... ;) Hamarosan visszakapom a fagyibabáinkat

2017. szeptember 09. - SusyT

Sziasztok lányok! 

Régen írtam már. ;) Tegnap mentem Anyukámhoz látogatóba, és mikor ültem a villamoson, a kedvenc zenémet hallgattam, és egyszer csak nem kaptam levegőt... Felszállt egy férfi, aki pontos hasonmása volt Apámnak, aki 15 éve meghalt októberben, a szülinapom előtt... Csak bámultam Őt. A haja, a pajesza, a szemüvege, ami fényre sötétedik, a kezei, a testalkata, minden olyan volt, mint Apué... Egy pillanatra rám is nézett, de nem tudta mire vélni, hogy miért nézem ennyire... Aztán kinézett a Dunára, és érdekes volt, hogy pont arra figyelt, ahol régen Apu a barátjával vett kis horgász csónakját tartotta... Mintha újra visszajött volna a földre, hogy engem figyelmeztessen valamire. Majd épp a Hajógyártnál szállt le, ahol Apu szokott..

Ezután beugrott, hogy október elején megyünk a kis fagyibabáinkért, és Ő épp 15 éve, október 7-én halt meg.. Mi meg október 14-én leszünk együtt Zalánnal 7 éve, és októberben van a szülinapom is. Ez most egy jel szerintem, hogy most fog sikerülni!! <3 Ezt érzem minden zsigeremben! :) Mivel megnyugodtam, és várom a napot, amikor kezdjük (és Dóri barátnőmnek is fagyibabákkal sikerült most a dokinknál az iker páros, szintén Intralipid infúzióval a magas HABAB és NK értékek lenyomása érdekében), így a lelkem most több visszajelzést is küldött, hogy jó helyen és jó időben vagyunk!! 

Vagyis idén, 44 éves koromban, október közepe után, a szülinapomon fogom látni életem első 2 csíkos tesztjét, és nagyon magas HCG-vel fogom magam megörvendeztetni, és jövőre, június elején, - párom 40-ik szülinapján - fog megszületni a másik szerelmem, a közös gyermekünk!! <3 Ámen!

Mindenkinek szép estét és mielőbbi babásodást kívánok! :-*

 

A bejegyzés trackback címe:

https://susyt.blog.hu/api/trackback/id/tr412818486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása